2010. július 8., csütörtök

Családi szeretet

Családon belüli összetartozás, jó..szeretet?
El mondom a frankót nektek hát most gyerekek....

Békés családi idil nincs mit szövegemben találhattok,
Ennek jó pár főbb oka volt.
Anyámat nem bírtam, nem kaptam tőle jót,
Nem kaptam semmit, se szépet se jó szót.
Néztem, hogy hogyan teszi tönkre apámnak az életét,
Olyan volt, mintha a kezembe fogtam volna egy kalandos képregényt.
Nem hittem amit látok, felfogni nem tudtam,
De mára már megértem azt is, hogy kiadta az utam.
De ne haladjunk az idővel ennyire előre,
Mert még van valami amit elmondok, de ehez szükségem van némi lelki erőre.
Gyüllölöm a multam, de sajnos felejteni nem tudom,
Ugy ragaszkodik hozzám,mint Quasimodóhoz a dudor.
Lehet nyersnek fogtok találni ha elmondom az életem,
De figyeljetek jól, és megértetek ha dalommal végeztem.

Szeretni anyut és aput, ez nagyon fontos lányok is fiúk,
Ha Ők is szeretnek, akkor örüljetek, és ne legyetek hiúk.
Egy ölelés, egy mosoly, 2 kedves szó Tőlük,
És egy családi kép, melyet szeretteinkről örzünk.....

10 éves koromban, elment hát az apám,
Anyámat utálta, de mégse éreztem a haragját
Egyedül maradtam, anyámmal az életben,
És megmondom frankón, rohadtul féltem.
Féltem a sértésektől, és féltem a sok előre látható bánattól,
De legjobban attól, hogy eztán a kölykökkel önfeledten nem játszhatok.
Hisz ott voltak a barátaim Nekem is mint minden más gyereknek,
De nekik volt valami, ami nekem nem adatott soha meg.
Egy anya, egy apa, és egy békés családi élet,
Ugye milyen borzalmas, ha valakinek nincs meg ez a "képlet"
Pedig elég nagy baj, hogy manapság a szülök külön utakra térnek,
És azzal se foglalkoznak, ha ezzel a tettel a gyerekük szívére lépnek.
Pedig egykor, ha jobban belegondolnának mindketten,
Örült Szerelemből, született ez a gyermek.

Szeretni anyut és aput, ez nagyon fontos lányok is fiúk,
Ha Ők is szeretnek, akkor örüljetek, és ne legyetek hiúk.
Egy ölelés, egy mosoly, 2 kedves szó Tőlük,
És egy családi kép, melyet szeretteinkről örzünk.....

De az évek elmúlnak, és feledni merül mindez,
Fel adják a szerelmet, a gyerekeket és ráadáskép a hitet.
Azt a hitet, hogy lehetne ezen még változtatni csak akarni kéne,
Nem egy mást oltogatni, hogy " Takarodj Te Féreg"
Gyerekek szemeláttára, és füle hallatára, szidva az Ő apját s vagy anyját,
Legnagyobb bün, és amiért még talán megbocsájtás se jár.
Talán megoldás lenne ha felakasztaná magát az ember,
De hátra hagyna egy gyermeket, és hát elvégre ez gyávaság lenne.
Tudom, hogy olykor nagyon fáj, ha kiadják az utunk,
De azzal nem oldunk meg semmit, ha a halál karmai közé futunk.
Gondolni kéne arra, hogy létezik egy kissrác vagy kislány,
Kinek az életét, helyesutra terelni, egyedül csak Ránk Vár.
Tudom nem vagyok, se anya, se apa, se semilyen szülő,
Csak megakarom mutatni, hogy 1-2 szülő miért is küzdjön.

Miért is küzdjön, pontosabban kiért..
Azért a kisemberért, akit pl a babakocsi mellet kísérsz.
Vagy éppen azért aki elsőosztályban,
A golyóstollat vagy kistáskáját keményen markolja.
Vegyétek már észre, hogy nem rólatok van szó.
Hanem arról, a kisdedről, Kit a karotokban tartotok.
Elfognak mulni, megálljatok az évek,
És a gyerekben maradt fájdalmak és bánatok, majd ujra felélednek.
Akkor már hiába, nem lesz ki segít majd rajtatok,
Ha éppen a korházban, vagy otthon az ágyban a halálotokon vagytok.
Gondolkadjatok el ezen, de nem muszály Nekem hinni,
De ahol nem lát senki, Ti ott fogtok majd sírni.
Szeressétek és becsüljétek meg egymást, pláne szerelmetek szülötjét
És sose add fel, lebegjen a szemed előtt, hogy mindig van valaki, akiért keményen küzdjél!

Szeretni anyut és aput, ez nagyon fontos lányok is fiúk,
Ha Ők is szeretnek, akkor örüljetek, és ne legyetek hiúk.
Egy ölelés, egy mosoly, 2 kedves szó Tőlük,
És egy családi kép, melyet szeretteinkről örzünk.....

2 Kedves szó, ahogy az a refrénbe is tapasztalható,
Az nem mást mint "Szeretlek anyu vagy apu" ez oly elkápráztató.
Merjétek egymásnak kimondani, hogy mit is éreztek
Ugyanis pár ember ezt nem tette, és épp ezért vérzett el.
Van amikor már késő, és hiába akarsz egy jó szót is mondani,
De Ő már nincs köztünk, és ekkor fogsz rohadt nagyott koppani.
Rájössz majd akkor, hogy e személybe Kit is vesztettél el,
De addigra késő, mire már feleszmélhetnél Te.
Nincs már senki, ki letörölné arcodról a könnyeket,
Vagy egyszerűen szorossan, Magához ölelne.
Csak a bánat és az egyedül lét marad,
És magunk íránt a szívünkben, lobogó düh, és harag.
Ezzel zárom mostani soraim hát nektek,
Legszebb a világon a család, és családi szeretet!

2010.07.08.
Tab
Szövegíró: Spyda Mc

2 megjegyzés: