2010. július 3., szombat

Mc Spyda azaz Én :)

Ahogy azt írtam is magamról, 19 éves srác vagyok Somogy megyéből.
Ez az egész Rap "hóbort" nem is tudom, honnan indult...
Elvégre mióta eszemet tudom, mindigis is a kemény rock zenéért rajongtam, aztán egyszer csak nem tudom mi hatására, de kezdtem egyre jobban érdeklődni a "szószájtjárt" rapperek után, és ahogy meghallottam 1-2 fain számot Tőlük, rögtön felvillant a szemem.
Arra viszont emlékszem, hogy előszöris, a Children of Distance-Emlékezz Rám c. száma volt az amire felfigyeltem.Youtube-n keresgéltem a dalaik közt, és egyre jobban megtetszett ez a műfaj, majd odáig jutottam, hogy elkezdtem beszerezni mindenféle rap zenét.A "rock-korszak" egyre jobban kezdett haloványodni az életemben, viszont a Rap/hip-hop zenék hallgatása...mindennapossá vált.Megközelítőleg 2 év kellet ahoz, hogy komolyabban is elkezdjek foglalkozni igazán ezen "műfajokkal" és mára már saját dalszövegeket ütök össze.Nos igen, gondolom ha valaki eljutott idáig akkor megkérdőjeleződik bennetek, hogy honnan jött ez a Spyda név...Hát akkor most ezt is elmondom.
Nos, én nagyon szeretem a kosárlabdát, és szoktam nézni 1-1 meccset is beleértve a streetball-t is...
Nos Spyda egy New Orleans-i streetball-os csávó...és az Ő játékszenvedélye rohadtul megfogott ezáltal..."felvettem" Én is ezt a becenevet.Spanok többsége is Spyda-nak hív.Vagy olykor Mc Spyda-nak.Az Mc természetessen, a rappelés, a szövegírás miatt került a becenevem mellé.
Elvégre, nem gondoltam soha se, hogy egyszer én rappelni fogok, vagy ilyen szöveget írni, de aztán egy "szépnek mondható" de igencsak szar napon...ugy alakult, hogy csalódtam abban a lányba akit az életemnél is jobban szerettem és elhatároztam hogy írok erre egy szimpla verset.
Ez a vers viszont olyan frankón sikerült, hogy elkezdtem azon gondolkozni, hogy mi lenne ha írnák még párat (természetessen más "kategóriában" is nem csak szerelmeset) Aztán ugye ahogy mondtam, hallgattam mindenféle rap zenét így ugy gondoltam beleprobálok én is a szövegírásba...majd a rappelésbe.Mint ahogy az gondolható, igen, nagyon ütős lett az első szövegem, ami kellőképp megnyomta az önbizalmamat.Volt már felkérésem arra is, hogy Valakiről rappeljek.Tehát értsd ugy, hogy oda jött a nigga' és megkért rá, hogy rappeljek róla kicsit, és írjak neki egy szöveget amit kitehet majd magáról a vipre =)
Van társam, és egyben jóbarátom már, kivel remélhetőleg első demónkat együtt fogjuk megcsinálni Ő Mc Meya spanom...és aki egyben zenét is komponál... =)
Remélem hamarossan már egy videót is készíthetünk youtube-re de addigis maradnak a szövegek csak... =)
Másoknak nagyon bejöttek a szövegem, Remélem nektek is tetszeni fog, elvégre azért csináltam ezt a blogot, hogy minnél többen megismerhessétek a szövegeim, és hogy milyen jó ez a műfaj, ahol dalba illetve rímekbe teheted érzelmeid...és azt bátran őszintén kimondhatod/elmondhatod. =)
Egyenelőre ennyi lenne, majd később Jelentkezek... =)
Addigis Respect... (Y)
Csövee...Peace <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése