2010. július 4., vasárnap

Egyszer a világon

Egyszer a világon vége szakad mindennek,
Egyedül maradok, és nem hiányzok majd senkinek.
Emlékek maradnak, melyeket átéltem,
Emberek arcai, akiket nagyon szerettem.
De már vége van mindennek, minden szépnek és jónak,
Elmult minden, minden bánat és sóhaj.
Elmultak a szép napok, és csak bánat maradt meg a magány,
Ne hidd testvér, hogy ha hazudsz, kemény leszel és vagány.
Ha hazudsz ember, akkor Te is csak egy leszel a sok közül,
Kik bolondítják a népet a szeretteiket és te ennek hogy örülsz?!..
Neked sem eshet, jól ha képedbe hazudnak,
Leoltanak frankón, de te ebből tanulhatsz.
Megtanulhatod, hogy semmi se olyan szép és jó,
Ahogy azt pár ember egy két sorban eldalol.

Kellet a pörgés, kellet a fény,
Hazudnod kellet, hogy mindezt megéld.
Hazudtál is csak nekem kicsikét többet,
És ettől szinte mindenki frankód ledöbbent.

Jah, ledöbbent mindenki, hisz ugy tudták szeretsz,
Szavaidban elmondtad, hogy ez ellen semmit se tehetsz.
De mégis itt a bökkenő, hisz hallják és látják,
Hogy tetteid alapján magad, hogy verted át...Hát.
Hé de itt vagyok Én is, és hű voltam hozzád,
Kérdeztem, sokszor mi az amire vágytál.
Feleleted alapján, örömmel nyugtáztam,
Hogy még mindig Én kellek neked, bár tudom hogy hibáztam.
Hibázni azt mondják emberi dolog,
De hidd el, hogy emberibb, ha dobsz hozzá 1 okot.
Senki se szereti, hogy ha ok nélkül bántják,
Pláne az nem akinek azt mondod, hogy hosszú ideje rávártál.
Szerettelek Téged, a Tiéd volt mindenem,
De elszurtad, és te szerinted ennek így kellet lennie..........??!!

Kellet a pörgés, kellet a fény,
Hazudnod kellet, hogy mindezt megéld.
Hazudtál is csak nekem kicsikét többet,
És ettől szinte mindenki frankon ledöbbent.

Kellet a pörgés, kellet a fény,
Hazudnod kellet, hogy mindezt megéld.
Hazudtál is csak nekem kicsikét többet,
És ettől szinte mindenki frankon ledöbbent.

Jó, ha ez az amire vágytál én megadom tessék,
Elmegyek örökre, és nem ugatok többé.
Nekem nem kell a baromság se a hülye kamu szöveg,
Hidd el, hogy nekem ennél már csak jobb jöhet.
Őszinte vagyok, hű, szerető na meg fer,
De ugy látom neked ebből eleged lett.
Remélem büszke vagy, és boldog leszel ezután,
És emlékezni fogsz rám 1-2 percre minden délután.
Én gyászolom a multam na meg jelenem és egyben jövőm
Mindent, amit eddig hibáztam , de azért nem bőgök.
Nem bőgök mert tudom, hogy semmit se csesztem el,
Velled ellentétben, ÓóóóóÓ baszki Én esztelen.
Teli van a tököm már ezen rohadt világgal,
De itt van a vége és elbucsuzok egy kibaszott VISZLÁTTAL.

Tab, 2010
Szövegíró: Mc Spyda

5 megjegyzés:

  1. hello a szöveget felhasználhatom ??

    VálaszTörlés
  2. csáo felhasználhatom a szöveged ha odairom h te irtad?

    VálaszTörlés
  3. Hello!
    Saca rapp vagyok és ezt a szöveget felszeretném használni ha nem gond!
    Köszi megértésedet

    VálaszTörlés
  4. Szia a szoveget felhasznalhatom?

    VálaszTörlés