2010. július 3., szombat

Elnem mondott szó

Egy kinem mondott szó, amely égeti a lelkem,
Egy elfolytott vágy, hát hallgasd most a Rap-em...

Egy kinem mondott szó, ami égeti a lelkem,
Elfolytot vágy, melyet írántad éreztem.
Éget legbelül e szónak a hiánya,
Kértelek, hogy mond, de minden hiába,
Ez az őszinte szó pedig elengedhetetlen...
E nélkül ne is kérd hogy: "Szeressél engem"..
Szavaimban érezhető szivem melensége,
Az elmaradhatatlan vágyaim őszintesége...
Én Veled lennék akár, Minden éjjel és Mindenn nappal,
Szeretnélek Téged, És kérném kezdjünk tiszta lappal..
De Te hazug vagy hozzám, eldobtad a szivemet,
Így hát ne is várj jóra, mert hisz össze tört a lelkem.
Egy kinem mondott szó, amely égeti lelkem,
Egy elfolytot vágy, mely tüzbe hozza testem..
Kellesz nekem Kincsem, Kell Nekem a szived,
Szivednek pedig, minden melengsége..

Én itt vagyok Neked és leszek is örökre,
Csak 1 szavadba kerül, és ha kell többet nem kereslek.
De hisz szeretlek Téged, és Te is szeretsz engem,
Így hát nem lehet baj, csak Legyél Velem Kedves.
Tudom hogy hibáztam, tudom hogy rossz voltam,
És tudom, hogy sajnos, már semmi se változhat.
De kell nekem egy esély, hogy bizonyíthassak,
Hogy nem vagyok rossz, csak egy szánalmas "Nigga"
Őszinte leszek eztán, és nem hazudok többé,
Ígérem, igaz és hű maradok örökké.
Csak kell ez a szó, és hogy nehogy elfelejtsél
Tegyük az életünket Drágám akár mégszebbé.

Egy kinem mondott szó, amely égeti lelkem,
Egy elfolytot vágy, mely tüzbe hozza testem..
Kellesz nekem Kincsem, Kell Nekem a szived,
Szivednek pedig, minden melengsége..

Egy kinem mondott szó, amire szükségem van Drága,
Szeretnék még Kedves, sok csókot lehelni a szádra,
Fogni a kezed és a szemedbe mélyen nézni,
És az elmult szép napokat, együtt ujra felidézni.
Remélem szeretnéd, remélem ezt akarod,
Ha segítség kell, hát nyujtom neked a karom,
Csak kapaszkodj belé, és hidd el minden jóra fordul,
Melleted leszek, és hidd el nem jársz pórul.
Csak kérjél engem, és szorítsad meg a kezem,
Vagy ne is mondj semmit, csak nézzél a szemembe,
Onnan már érteni fogok hidd el Szivem mindent,
És tenni fogok érte, hogy minden másként legyen.

Egy kinem mondott szó, amely égeti lelkem,
Egy elfolytot vágy, mely tüzbe hozza testem..
Kellesz nekem Kincsem, Kell Nekem a szived,
Szivednek pedig, minden melengsége..
.
Felejthetetlen Drágám, minden emlék mit együtt éltünk meg,
Örökre a szivembe zártam, és ettől nem szabadulhatok el..
De nem is akarom ezt Kedves,hisz az elmémben az emlék, tiszta és szent.
Örökkön-Örökké Kedves Szeretlek Tégedet.
Annyira fáj, hogy nem foghatom a kezed,
És hogy nem hallhatom ezt a sort hogy: "Ohh drága annyira Szeretlek"
Kicsit most könnyezek, de mégis azért örülök,
Annak, hogy itt vagy hisz nélküled szinte majd meg őrülök.
Fáj hogy elcsesztem mindent, én annyira megbántam
Bárcsak lenne esélyem, hogy mindent másképp csináljak.
De azt hiszem, hogy vége van mindennek, hisz én voltam a gyík
Így annyit teszek, hogy eretvagdalok és jókívánságnak csak ennyit hagyok hogy: Peace!

Egy kinem mondott szó, amely égeti lelkem,
Egy elfolytot vágy, mely tüzbe hozza testem..
Kellesz nekem Kincsem, Kell Nekem a szived,
Szivednek pedig, minden melengsége..
2010.06.28. Tab.
Szövegíró: Mc Spyda

9 megjegyzés:

  1. Hello!
    Ez még szabad ?
    Lehetne ezt rappelni ? o.O
    Szerinetem rohadt jó szövegeket írsz :D

    VálaszTörlés
  2. Helló,kedves szöveg író! ha nem lenne gond felhasználnám a dalszövegedet az egyik zenémhez! ha valami van írj ! Facebook.com/jandrok.norbi.1

    VálaszTörlés
  3. csuma felhasznalnam a szöveget köszönöm písz :)

    VálaszTörlés
  4. Felhasznalnam a szoveged elore is koszi

    VálaszTörlés
  5. Fel lehet használni ezt a szöveget? 🙂

    VálaszTörlés
  6. Hali! En es az ikertesom hasonlo szöveget irtunk es es meg hianyzik belole esetleg lehetne fel hasznalni par sort

    VálaszTörlés
  7. Ha nem baj felhasználom kérlek irj

    VálaszTörlés
  8. Szia figyelj ugye szeretsz irni irnal neke egy repet kerlek

    VálaszTörlés
  9. Hello, meg szeretném kérdezni hogy tudnál nekem irni egy olyan szöveget ami a szegénységről szól, fel szeretném halszálni, és tenni hozzá!

    VálaszTörlés