2010. július 8., csütörtök

"Rapcsata" <--Engem oltott a veréb, de hozzám túlságossan kevés 2. ;)

Ez meg volt a válaszom Nekem:




Az fura neked bazmeg, ahogy én viselkedek,
Szerintem nem én oltok le, egyfojtában minden rappert.
Hanem a nagy és bölcs "fáreó" az a gazember,
Aki más Mc-t lesajnál holott Ő az egyetlen szarember.
Ezekután bazdki, Te vagy az a tetü,
Aki azt mondja hazugság minden eggyes leírt betüm.
Engem fognak szerinted ezek után leköpni ta majom,
Tényleg tedd takarékra magad, és kapd be a faszom.
Kapd tényleg a faszomat, te szolgalelkü
Addig se jár a szád feleslegessen, szunyogtestü.

ref:
Te vered magad, azt hiszed te vagy az ász,
Vigyázz mert Te vagy a vad, én meg a vadász.
Látótávolságba kerülsz,erre a tollam előkerül,
És rádontom rímeim, nincs menekvés te TETÜ!

Egyedüli rémálmod, csak Mc Spyda neve lehet,
Mert Ő az aki bármikor eltörölheti elbaszott nevedet.
Nem kértem, hogy belém köss te nigger,
De szétkapom a szád, mint egyeseknek oda bent a sitten.
Lehet nem ártana, ha téged is bent tartanának,
De nem a sitten hanem a bolondok otthonában.
Oda való vagy Te emberféleség,
Mert rappelni nem tudsz, neked ehez a tehetség kevés.
Azt mondod, hogy én károgok neked bazki,
A soraidból csak egydolog hiányzik az pedig a RÍM.
Tanuljál meg előbb szerintem inkább helyessen írni,
Aztán utána már tényleg nem lesz miért sírni.

ref:
Te vered magad, azt hiszed te vagy az ász,
Vigyázz mert Te vagy a vad, én meg a vadász.
Látótávolságba kerülsz,erre a tollam előkerül,
És rádontom rímeim, nincs menekvés te TETÜ!

Én veled testvér, bármikor felveszem a harcot,
mint ahogy Hitler is megírta a sitten bent a Mein Kampf-ot.
Nekem is van egy harcom, mit győzelemre is viszek ellened,
Meglátod öcsém akkor fogsz sírni, amikor más majd rajtad nevet.
De probálkozz nyugodtan, egy árva rímet összehozni,
Max magadat rím összehozatala miatti erőlködésbe fogod összefosni.
Nem akartalak bántani pedig először Téged,
Emlékezz rá, hogy szépen mindent szépen kértem.
Azt kértem Tőled, hogy ne oltsál másokat,
Erre Te rögtön az anyámat felhoztad!

ref:
Te vered magad, azt hiszed te vagy az ász,
Vigyázz mert Te vagy a vad, én meg a vadász.
Látótávolságba kerülsz,erre a tollam előkerül,
És rádontom rímeim, nincs menekvés te TETÜ!

És akkor te beszélsz arról, hogy én vagyok a rapperek szégyene?
Más rapper szerintem Téged már csak jóindulatból ennyiért leverne.
De látod rendes vagyok, én csak a szavaimmal ütök,
Mert a rímek soka sága az ami engem hosszú ideig fűtöt.
Szavakban leírtad, hogy addig élsz mig elnem törölsz a földről,
Istenem sose fogsz meghalni akkor, ezzel a szöveggel csak magadat gyötröd.
Meg itt jon ding-dong a nagy fáreó mint king-kong,
Vagy éppen 7 törpe közül Vidor.
Hol vagy Te nagy darab, Te idióta veréb,
Fogd fel hogy anyádat, apád baszta nem pedig egy tehén.
Tehén? Ugyan undokságot mondtam. bocsi,
Ooo hogy menne át a rusnya fejeden egy tartálykocsi.

ref:
Te vered magad, azt hiszed te vagy az ász,
Vigyázz mert Te vagy a vad, én meg a vadász.
Látótávolságba kerülsz,erre a tollam előkerül,
És rádontom rímeim, nincs menekvés te TETÜ!

Ja olyan is vagy mint a leopárd ja,
Csak nehogy én legyek az aki a gép helyet a Te pofádat leokádja.
Bár neked az tuti bejön, hisz ocsmány vagy Te is mint a hányásom,
Hidd el nekem, tesó, ha befutok valaha is ezt a sok gyakorlást neked majd meg hálálom.
Mert nem veszlek semmibe se, nem hogy komolynak tartsalak,
De legalább itt veled egy gyakorlásra mindez futja.
Ha akarnálak jobban bántani hidd el megtehetném,
De ahogy mondtam is rád hagyom a többit, TE CSICSKA, TE VERÉB!

8 megjegyzés:

  1. Nagy vagy gyerek!
    Érdekel a Real Stars 2012?

    VálaszTörlés
  2. Kuldjem el az egyik repemet amin dolgozok?

    VálaszTörlés
  3. jo vagy báttya!
    irunk eg közös dalt? :)
    Facebookon Zsólyomi Patrik Néve megtalálsz...!

    VálaszTörlés
  4. hát ez valami borzalmasan szar... sajnállak de ez nem a te világod

    VálaszTörlés
  5. Elég jó.
    De sok helyen a rimekkel baj van

    VálaszTörlés
  6. Hát ez nagyon ottvan
    Van FB d instád?

    VálaszTörlés