2010. július 8., csütörtök

"Rapcsata" <--Engem oltott a veréb, de hozzám tulságossan kevés ;) 1.

óóóóó
A belső világodat mutattad te meg vagy huzatva
hamar az ágyba viszlek és meg leszel kurva
fura ahogy és ahogyan viselkedel
a többi reppere hagyom hogy szembe köpjenek
te szégyentelen ilyennekkel szóba se állok
inkább mászok fel az iqu szinteden ahol laknak az álmok oda bujok el ahol van a rémálmod
te varjú vagy hogy károgsz
kész káosz ahogy fáradozol
de valmit nyujtani te se tudol.......

ref
Szerintem véged szerintem
szerintem véged szerintem

eleinte még nem is tudtál semmit
most meg olyan jó vagy hogy fáreónak keztél repperni valamit kezdesz belőlem megselyteni
hogy eltöröllek a födszinéről ha addig élek is
a nevem fáreó hallod ahogy ding dong
olyan erős mit a hatalmas king kong
fene vad egy gyilkos vagy egy kiborg
birod mert olyan vagyok mint a leopárdok
a számitó gépet nem soká leokádod

tacsra teszlek BAJNOK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése